Nu va de ett tag sen igen...

De har hänt så mkt sen sist att jag vet inte vad ja ska skriva om :)
Men ja har ingått en vadslagning med min kusin,  vi ska båda gå ner 9 kilo var tills den 1 juni, vilket är exakt 2 veckor till idag...  o ja har 5 kilo till som ska bort.  Undrar hur de går för Jesper.. hmm.     Men ja tror nog att ja klarar det, jag äter bra, tränar varje dag, o de ger resultat, tro mig.  anledning till denna vadslagning är enligt Jesper en utlandsresa :)    Just de ja..  Den som förlorar vadet får ge den andra 500:-     Ska bli skönt me lite  extra cash till löningen.

Annars är väl de mesta som vanligt.  dvs, jag jobbar hårt varje dag och längtar efter min älskling.   Nu ska ja åka hemåt,  ska inom affären o handla kvällsmaten som ja ska försöka ha färdig tills kl 20.00.   Då har Mia jobbat klart för kvällen, nåt möte på jobbet,  stackars förskolelärarna..  jobbar så hårt.. o många barn har dom oxå.  Då har ja de bättre på Broby Modell, lite som ett vuxendagis  ;)   men kul har vi defenetivt!!


Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jessica

O jag som trodde att nu var det slut bloggat för herr martin! men du fortsätter att förvåna!

Bra bra!



Middag hos er snart??

Kram

2009-05-19 @ 19:16:54
URL: http://talamodovilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0