Lite av de mesta

Sitter på jobbet och inser att nu måste jag nog blogga lite...  Har inget att göra idag heller på jobbet.  Så jag hade tänkt slutar vid middag idag  =) .  Imorn kommer de dock trilla in jobb till mig...

Jaha..   nu e de ett tag sen ja skrev nåt som sagt...   Vad sägs om lite bilder från nyår?

Nyår1  Nyår2  Nyår3

Sen har jag ju varit på Teneriffa med mina älsklingar! 

På väg  Blonda eller?  Godingar

En mycket trevligt djurpark på Teneriffa fanns det också såklart.

Pingvin  Späckhuggare  Tigrar

Lite minigolf , glass och massa snäckor! =)

Glass e gott   Hon trodde hon vann...  Massa snäckor


I förgår var jag och Mia på stranden och åt frukost.  sååå mysigt och gott.
Varm chokladmjölk och mackor med honung.  En varsin brassestol o stora filtar.
Det red förbi två tjejer som log lite till oss o sa hej....  Skulle lätt ge 500 för deras
tankar o snack om oss sen =)  hehe..  Sicka idi som är på stranden o äter frukost..
Lite bilder från detta finns på Mias blogg.

Nu ska jag bege mig hemåt,  träning och ett litet besök hos min älskling på jobbet =)

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0