Julbord

Gokväll..   Då var dagens julbord avklarat oxå..   Breanäs med företaget.. Men oj oj oj va fint de var!  Massa me sill,  älg-korv, ren-korv.  Ja massa skumma saker oxå.   Men sjukt mätt man blev minsann..  Avslutades så klart med en stor tallrik ris á la malta :)

Sillbordet  Gott & Blandat


Nu ikväll blev de Idol för hela slanten..  Och jag vågar knappt säga det..   Mia va hungrig, så vi beställde lite mat.  Jag bara råkade få med en kebabrulle i beställningen liksom.. De gick helt automatiskt, hehe.  ( skämms)

Mia står i duschen, om ja skulle ta o göra henne sällskap.. fryser lite nu..  
Sen blir de film som Mia till 99% kommer att somna till på mitt bröst.. Men jag älskar henne ändå :)

Kram på er alla!   Tack än en gång till min nya fina blogg Hanna!

Julefrid

Kommentarer
Postat av: Hanna

vassego! sov så gott i tvsoffan nu :).. julbordet ser riktigt maffigt ut! måste varit sketagött.. tyvärr måste jag erkänna att kebab beställdes även här ikväll.. usch vad vi är onyttiga! ;)

2008-12-13 @ 00:04:24
URL: http://kompez.blogg.se/
Postat av: Ida

Ris alá malta är ett måste för Martin hihi :O) örk.. tur att jag inte kan äta det, äckligt ju! Men julbordet såg smarrigt ut!

2008-12-13 @ 00:23:44
URL: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0