Läge för nytt inlägg...

Hej hej!  Jag tyckte de fick räcka med Glenn o Angelinas bild nu...  
Och Mia..  Svimma inte nu.. men jag bloggar faktiskt  =)

Gosse

Kan ju medela för er som inte vet att jag har blivit pappa!!   O min älskling har blivit mamma!!
Då tänker man kanske sig, hur ska vi klara detta?   Men jag vet att vi kommer fixa detta galant.
För, hallå...  Jag är utbildad barnskötare ju..  o Mia är lärare för sjutton...

hmmm

Nu efter de första dagarna har jag som pappa lite dåligt samvete..   jag kan ju inte bidra med så mkt..  Det enda han gör är ju äter, sover o bajsar.  Fast de sista dagarna har han minsann varit vaken en timme då o då oxå.  Han är så söt när han ligger där o spanar på allt, o lyssnar på alla märkliga ljud.   Jag bytte blöja igår, o vi har "blöjbytestationen" på tvättmaskinen,  den råkade centrifugera just då, och han har aldrig legat så fokuserad som då :).   Helt klart en bra grej de där, får man utnyttja i fortsättningen.

Mina älsklingar

Vi har haft en del besökare här redan, mormor o morfar,  farmor o farfar, faster o tummen.  Och idag skall eventuellt J, M o lille H kika inom en runda.  De e bra när man kan dela in dom på lite olika dagar så, man e ganska sleden i mellanåt.

Gottis

Nästa helg fyller jag år, då kommer Fredrik o Annica o hälsar på!   Då ska de få träffa lille Valdemar för första gången oxå!  Tar ni med er erat lilla busfrö oxå?   Tror minsann att jag o Fredrik måste ta en liten stänkare då oxå, för o fira lite o så =) Eller vad säger han om de ?

Vrålåk

Nu ska ja fixa lite frukost till min älskling, om hon vill vakna?  Hon har inte fått sova så bra inatt... han har ätit jätteofta inatt. Det känns knasigt att jag inte kan hjälpa till med det. 
Men det är skönt att jag kan sova ändå iallafall..   

Sötis


Tror minsann ja ska ta upp de här med blogg igen...  många har saknat det tror jag  ;)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ingrid L

Det var verkligen ingen dum början på en nystart för bloggen

2010-03-14 @ 11:40:09
Postat av: mio

Ja! Titta han bloggar!

Du är en jättebra pappa, än om du ska vänja honom och härda honom hit och dit, vilket inte jag håller med om alls... Men du är bra på att byta blöjor! och jag älskar dig!

2010-03-14 @ 17:49:01
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det var fanimej på tiden att du bloggade!

Sötare pojk än er får man leta efter, längtar redan som bara den tillbaka! o jag vet att du är en toppen pappa, har aldrig hört Tova klaga! ;)

Ni är sååå fina..

kram på er

2010-03-15 @ 21:14:23
Postat av: Drkosmos

GRATTIS.........

Hoppas allt är bra med er.

Familjen hälsar.

2010-03-17 @ 19:00:30
Postat av: Moster & Morbror med tillhörande zoo

vart tog den där stänkaren vägen?!

I annat fall får vi ta igen den med råge när ni kommer upp i maj...

Tack så mycket för en trevlig kväll igår.

För den goda maten och sällskapet.

Så roligt att fått se honom äntligen!

kanske kan få låna honom till Uppsala?

2010-03-20 @ 10:28:48
URL: http://fredriknilssons.blogg.se/
Postat av: mobror

ta inte ut dig av allt bloggande.

2010-04-08 @ 17:45:15
URL: http://fredriknilssons.blogg.se/
Postat av: mio

atjoo! fan va här e dammigt...

2010-06-03 @ 23:31:18
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hallå?.... Någon här?....Verkar övergivet....

2010-06-22 @ 07:53:07
URL: http://fredriknilssons.blogg.se/
Postat av: systeryster

jaha...ett halvår har gått sen förra blogginlägget... ska vi behöva sjunga den där sången -"nu har vi väntat länge nog, länge nog, länge nog..."

2010-09-10 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0