Hata ABK

Först o främst måste ja säga tack till alla er som orkar läsa denna hemska o mögliga blogg..  O kommenterat har ni oxå gjort. Det värmer i mit stora hjärta!    Förlåt att jag inte skrivit på länge, men ja e något av en periodare, så nu kommer de massor istället, mest bilder dock =)
Till att börja med jag säga att igårär var en stor kärleksdag ( lånat citat från J )   Min Mia har nu stått ut med mig i många månader..  någon som vågar sig på en gissning där kanske på antalet?  ;)  En ledtråd är att det är en fantasifull siffra =)

Jag älskar dig!!


Jaha.. va har jag då hittat på sen sist...  Jag har tex fått mitt varsel raderat, så jag är nu en säker arbetare igen,  men de hjälper inte.  För vi fick ändå inte köpa hus..  Så nu ska vi spara massa pengar, så banken blir nöjda!    Och tills vidare blir de ett annat projekt för mig o min Mio...

Just de ja!  Jag har ju fyllt massa år oxå..  ca 30 kan vi säga.   Blev massa bakande o drickande vill ja lova...    På lördagen hade vi fest hos mig,  det kom många av mina vänner, dock inte riktigt alla.  Men en person gjorde så ja blev väldigt glad att han dök upp.  Som ja väntat på o träffa han,  och jaa.. det gick ju bra till slut får jag säga. Vi hade enbart massa kul.  Och tack för skjutsen, bara o ringa om du vill ha taxi nångång, så ordnar ja de :)
Festen flöt på bra under kvällen, vi fick till o med besök av vakter från abk ryktas det...  men jag pratade aldrig med dom så jag vet inte =).    Det blev så klart grand lite senare, med massa schlagerdans.  Och som vanligt en klassisk ädelost-skinka framåt småtimmarna. 

Trötter


För ovanlighetens skull fick ja minsann besök på soffan under natten, kan ju tilläggas att han var minst lika trött som mig dagenefter, men tröttast va Mio "Artic" Nilsson =)

Goa Grabbar  Kalaset på söndagen  Massa goa kakor!!  Fina paket från min älskling!


Ni kan ju gissa hur jobbigt de va med gäster kl 14 dagen efter denna fest..   men men..   med tårtan i sikte skötte vi detta galant, pajerna blev utsökta, kakerna ypperliga o gästerna va nöjda.  Tack alla goa vänner!

Nya för mig, gamla för Mia.  Festen  Grand  Mer Fest


Igår va jag på utbildning i göteborg, Tebis cad/cam.  På kvällen blev vi bjödna på resturang och efter de gick vi på en hockeymatch,  o inte vilken match som hellst.. Det var min första hockeymatch live någonsin!!  De ni!   Började riktigt bra,  efter 2 min gjorde Frölunda mål och 12000 galna göteborgare hoppade o vrålade av lycka!   Men HV var starka ändå, tog sig till baka o körde faktiskt över Frölunda rejält..  med 3 min kvar av matchen satte HV spiken i kistan.. 1-5.  Då reste sig minst 11000 o bara gick därifrån...   kan inte varit skoj för hemmalaget...

Igår var det en stor dag för min Tova minsann..  5-årskontroll, med spruta o lite annat.   Men hon sa inte ett ljud när hon fick sprutan, så hon fick en fin ring i present av doktorn.  Hon skulle visa upp sit plåster på dagis idag,  hehe.

Karatekid


Alldeles precis fick jag ett brev från ABK,  det stod att jag inte uppfyllde deras uthyrningspolicy, och tills vidare är jag avstäng från att söka nya lägenheter,  kvinnan jag ska prata med har semester idag (tur för henne vill ja lova)...

Och sen måste ja bara gratulera David till hans otroliga bedrift att ta ytterligare en "storfisk"!  Kolla in vidundret!!

Gigantisk gädda


Men jag är igentligen en väldigt lycklig person idag.. de e ju fredag!!!     o ikväll blir de massor med mys och annat! 
Jag ska göra våfflor  =)  =)   =)

Kram på er alla!  utom ABK!!!

Kommentarer
Postat av: mio

abk jävlar....

2009-03-27 @ 12:42:19
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag instämmer med ovanstående talare - SÅ MYCKET som det bara går!

2009-03-27 @ 13:12:12
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhhhh! Han lever! Härligt att höra (läs; läsa)

Nu ska vi iväg två helger irad men sen blir det middag hos oss för att fira en vuxen karl (läs, Martin)!



Kram på dig din ABK-hatare! (håller med från ryggraden uti tåspetsarna!

2009-03-27 @ 13:54:19
URL: http://talamodovilja.blogg.se/
Postat av: Mackan (Trötter)

Jag säger bara krossa ABK!

...o tack för senast förresten!

Hade himla kul!



2009-04-02 @ 21:06:47
Postat av: mio

jag är inte beroende mitt älsk. bara när näsan är sådär överjävlig, då får man..

tack för ikväll, vilken film!

puss!

2009-04-03 @ 00:03:57
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0