Hej mitt vinterland

Hej alla mina underbara vänner!!  Idag har ja haft ett nytt möte med chefen ang varsel. Och det var som ja hoppades.
Varslet på mig och Mac kommer bara innebära en ev flytt till annan avdelning..  detta var ända sättet o lösa det på så han fick behålla oss =)

Igår var jag, Mia o Tova på en liten utflykt.. Först var vi i Yngsjö o kikade på ett hus, jag tyckte det var fint o mysigt, mkt renoverat i hela huset. Synd att Yngsjö ska ligga så långt från stan...  Kankse vi slår Fjälkestad en pling istället?  ;)
Nåja.. efter hustittandet blev de en liten impuls-tur till snickarehaken. Massa snö, massa backar o massor med snöbollskrig blev det där!! =)   Gissa om jag trillade i backen o fick snö i mina boxer....  Men de va de värt Mia =)


Vinter1

Vinter2

Vinter3

Vinter4

Vinter5

Vinter6

Sen får vi inte glömma att det varit alla hjärtans dag!   Mia gjorde på tok för många saker för mig..  jag fick dåligt samvete!
Men hon sa att jag gör så så många fina saker alltid annars..  hmm...  Ska se om ja inte kan göra nåt fint för henne ikväll... 

Hjärta

Nu sitter jag på bussen, typ i Hanaskog-trakten..   Ska in till stan direkt o hämta min helt fantastiska Mia,  Vi ska göra ett litet besök på EKO, lite plasbackar ska inhandlas hörde jag, kanske ett par donuts oxå?  ;)  iallafall om ja får bestämme!!
I love Donuts!  ( Vilket kanske syns ...)

Annars är ju allt bra med Martin,  dock lite förkyld, ont i halsen.. men de ska ja nog reda ut.  
Jag längtar efter få bo någonstans..  tillsammans med dig Mia.  Längtar massor efter ett eget place som bara e vårat.  kanske vid havet, kanske i Fjälkinge,  kanske i city..Viktigast är att du finns där i mitt liv! 

Jag älskar dig mer än nåt annat!   

Kram på er alla andra!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller varför inte ett hus i Sibbhult!!!???

2009-02-16 @ 18:00:08
Postat av: mio

....du är så fin, ska du va sånhär alltid? jag menar att det är en bra grej altså haha! gillade du huset i yngsjö? jag tyckte det var sådär..jag är ju kär i fjälkinge och är man kär så är man. Ja du gör alltid fina saker för mig, du skämmer bort mig. nu ska jag tom få ta ett bad medan du fixar maten! du är underbar! ska bara titta på de fina bebisarna först ;0) älskar dig massor!

2009-02-16 @ 18:49:06
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Anonym

I Broby kan man också bo !!!!!

2009-02-17 @ 09:18:15
Postat av: Martin

Alltså... va är ni för några fegisar som inte vågar skriva era namn... Sibbhult har ja provat på.. det är för långt till både hav och affärer... Broby jobbar jag i varje dag, de räcker. Tro mig =).



Nej ett hus vid havet är vad jag vill ha! Eller i Fjälkinge, för de va ruggigt fint

2009-02-17 @ 10:07:09
URL: http://fluns.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad härligt det ser ut vid vattnet. Och Tova ser så himla stor ut! :) .. skönt att du slipper gå från jobbet, en förflyttning är ju mer acceptabelt. Lycka till med husletandet, nån gång dyker det perfekta upp :)

2009-02-19 @ 20:20:09
URL: http://kompez.blogg.se/
Postat av: mio

Du har blivit utmanad! kolla min blogg för vidare instruktioner.

2009-02-21 @ 10:32:02
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0