En helt vanlig torsdag, eller??

Igår kom då äntligen den efterlängtade snön.  En riktig snöstorm som stockholmarna kallar det  =)
Vi passade på att åka lite pulka såklart, fast jag fick inte plats i pulkan..   Men det gjorde minsann de här två sötisarna :)


Liten söt snöängel   Pulkagalen

Kvällen slutade med att Tova åkte rakt in i terängen o fick halva skogen i ögat, hon blev klart lite ledsen men de gick över.


För några dagar sen firade vi ju min älskling som fyllat år.  Hon tycker hon är gammal, så ja vågar inte skriva ut åldern här.   Men ni kan ju räkna ljusen lite snabbt o lätt  ;)

Många ljus blir det


Joo.. föressten en sak till var det..    Jag skrev på en lapp om ett varsel idag oxå..  så om exakt 7 månader står jag utan jobb om inget ändras....  känns ju sådär kan ja tillägga.... =(
Men som den obotliga optimisten jag är så tror ja såklart allt kommer ordna sig om en månad eller två igen..   Dom kan ju inte va utan mig,  då rasar hela Broby Modell =)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: juliaa

du klagade på att ingen kommenterade ..

här får du en kommentar :D

2009-02-12 @ 20:54:37
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/
Postat av: mio

tjohoooo det är roligt att åka pulka! Jag vet att du inte mår så bra just nu så jag skickar en stor varm kram. Det är ju fredag idag så du får vila i helgen, göra nåt kul, vem vet..du kanske kan få dammsuga lite om du är snäll! Jag är tidig på jobbet men det finns att göra. Ha en bra dag älskling. puss.

2009-02-13 @ 07:20:55
Postat av: Peo

Skulle man samla in all snö i hela Göteborg och lägga det på en våg så skulle det väga typ 5 gram.. :( Ingen snö på hela vintern.. Får flytta tebax till storstan tror jag :D

2009-02-13 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0