Påsk

Idag är jag ledig!!   Vaknade av många kyssar över hela min kropp,  tror hon ger igen för alla andra mornar när jag ska till jobbet kl halv sex 

Ja gick upp o pillade lite me datorn när Mia gick till jobbet,  ja har hunnit me o tvätta lite, kokade lite ägg.  Sen vaknade min lilla prinsessa.
Så nu har vi målat ägg o ätit frukost,  de ni !!

Påskpyssel

Nu ska vi klä på oss lite, packa väskan och sen bär de iväg mot Friskvårdshuset o Tivolibadet.
Lite träning med Fredrik, sen ett långt o skönt bubbelbad, bara inte Fredrik taffsar för mycket 


Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken vacker dotter du har!

Blir lika förundrad varje gång.

Hoppas du blev ordentligt taffsad på idag!

hihihi



kram

2009-04-09 @ 19:49:56
URL: http://talamodovilja.blogg.se/
Postat av: mio

Förresten så var det INTE över hela kroppen. Det är ju bara önsketänkande...

2009-04-17 @ 12:28:50
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0