Bröllopp & Midsommar =)

Nu e de nära!!   kl 14 på stranden blir de bröllopp, hur mysigt är inte det??!    
Så ska ja oxå göra det en dag... På en strand vid ett hav med min älskling =)
MIa ska sjunga idag på stranden och de kommer gå kanon, för hon sjunger
som en liten fågel!!    Daniel håller i gitarren denna gången, men de kommer
inte bli sämre för det, han rockar ju =)

Sen ska vi skynda från brölloppet till midsommafesten i Bäckaskog hos Mange,
ska bli så kul!!!!     Hoppas ja vaknar imorn, pigg o glad, för 09.30 bär det iväg till
västkusten på karneval, nyfiken är jag, nåt 50-årsjubileum oxå har ja hört! =)

Kommer uppdatera mina bilder på söndag så alla får se hur underbar
helg jag haft!

Kram kram mina vänner!  Puss på dig Mia!
Sötast i världen!!

Kommentarer
Postat av: mio

dax att uppdatera tror jag...

2008-07-13 @ 22:54:26
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0