Som alla har väntat på detta =)

Jaa.. ja e usel på blogga, ja vet...   Men ja har ju inte tid helt enkelt.

Ikväll ska Mia på klassträff i Malmö, Ja kommer klättra på väggarna här hemma..   tänk, en hel lördagskväll utan min älskling.. Hur ska de sluta?    Men jag är glad för hennes skull!  Hoppas dom får skoj trots en del sena avhopp..
Ja har lite idéer dock, kolla här

* Köpa McDonalds med Tova,  Fast ja kanske tar en sallad från Bagelhouse, dom e ju förbannat fina!
* Kolla på stargate ensam i soffan ( Mia brukar sova i mitt knä annars)  Varför gillar inga tjejer Sci-Fi ? =)
* Ostbågar
* Glass

Sen lär ja va mätt, o förhoppningsvis är min älskling tillbaka då.  Hämtar henne på station så klart!!

Morgondagen blir underbar oxå, pepparkaksbak i Broby.  Tror ja ska göra en gigantisk snopp ;)

Nästa vecka blir oxå rolig!  På fredag blir det Julbord med jobbet. Breanäs!!  mumma de ju !!
Sen på lördag kväll blir det julbord på gästis i Broby med familjen Nilsson/Welin,  Tror ja börjar komma i julstämning oxå minsann.  Till o med Julgardinerna är på plats. Tack Mia o mamma!! 

Nu har Mia duschar klart, min mage kurrar. 

Just de..  94 står vågen på nuförtiden... say no more.

Kommentarer
Postat av: mio

där ser man, lite eld i röven var allt som behövdes...

puss på dig!

2008-12-06 @ 17:09:22
Postat av: Hanna

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår allihop :).. jag ser gärna en bild på den där pepparkakan sen! blir nog supergrann haha.

2008-12-07 @ 09:36:15
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0