Oslipat

Igår var det äntligen dax för lite standupkomedi i Kristianstad!   För er som missade det kan ja bara beklaga, för shit va de va kul!   De hela ägde rum ute på Yllan o kostade endast 150 :- 
Sen var ju inte taco-buffén helt fel heller.   Där va till o med en liten bar kvällen till ära =)

Jag & min älskling

Efter några öl tyckte ja nog det var bra för vissa....

Något laddade Något mer laddade

Vi var i behov efter en kvällspromenad i vinternattens kyla
efter detta sjukt roliga evenemang.  ( Därav de rosiga kinderna )

Min Bejbi o ja

Kommentarer
Postat av: mio

vad du engagerar dig nu då helt plötsligt...jagar du bloggpriser? Hade jättekul igår, hoppas det kommer fler såna tillfällen. Ha en bra dag. Puss.

2008-12-11 @ 11:28:37
Postat av: Hanna

hey.. nästan klar. har ett par småjusteringar kvar.. fattar inte varför inte sidan blir längre o lite sådär.. jag byter jättegärna bild uppe till höger om du inte är nöjd.. jag visste inte vilken jag skulle ta.. lätt fixat iaf. kram sålänge.. nu ska jag soooova

2008-12-12 @ 00:55:57
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0